جعبه آتش نشانی چیست؟

جعبه آتش نشانی چیست؟

جعبه آتش نشانی ، یکی از پرکاربردترین تجهیزات آتش نشانی ، جهت اطفاء حریق‌های دستی می‌باشد. سال‌های زیادی است که از جعبه.های آتش نشانی ، در ساختمان‌های اداری ، تجاری و در برخی ساختمان‌های مسکونی ، جهت خاموش کردن حریق ، قبل از رسیدن آتش نشانان استفاده می‌شود. در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با جعبه آتش نشانی و نکات مربوط به آن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

جعبه آتش نشانی چیست؟

جعبه آتش نشانی یا فایر باکس ، محفظه‌ای است که در ساختمان‌ها نصب می‌شود و درون آن ، تجهیزات اطفاء حریق وجود دارد. تجهیزات داخل جعبه آتش نشانی ، جهت اطفاء حریق و مهار آتش مورد استفاده قرار می‌گیرند و تجهیزات ضروری هستند. این تجهیزات ، شامل کپسول آتش نشانی ، قرقره ، شلنگ آتش نشانی ، شیرآلات و نازل می‌باشد. با استفاده از این تجهیزات ، افراد می‌توانند در مواقع وقوع حریق تا رسیدن آتش‌نشانان ، سبب مهار آتش شوند.

قیمت جعبه آتش نشانی

قیمت جعبه آتش نشانی هم مانند سایر تجهیزات ، به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل عبارتند از : قطر و نوع ورق مورد استفاده در ساخت جعبه آتش نشانی. علاوه بر آن ، نحوه ساخت و جوشکاری جعبه آتش نشانی و کیفیت تجهیزات درون جعبه ، عامل تأثیرگذاری در تعیین قیمت آن می‌باشد. یکی از عوامل دیگری که در قیمت جعبه آتش نشانی اثر می‌گذارد ؛ مواد اولیه استفاده شده در ساخت جعبه آتش نشانی می‌باشد که با افزایش دلار ، قیمت آن افزایش می‌یابد.

سخن پایانی

شرکت دانش بنیان آذرکاوین ، تولید کننده‌ی انواع فوم آتش نشانی ، فوم حفاری ، آنتی فوم ، انواع پپتید ها ، پلی پپتید ها و آمینو اسید در گرید صنعتی و دارویی می‌باشد. این شرکت ، با بهره گیری از سال‌ها تجربه در تولید مواد شیمیایی ، همراه با کادری مجرب و متخصص ، محصولاتی با استانداردهای بین المللی تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌نماید.

نظر شما

large desktopdesktoptabletphone